Gubernatorzy Stanów Zjednoczonych i rozszerzenie Medicaid – brak szybkiej rezolucji w zasięgu wzroku

Po ponownym wyborze prezydenta Baracka Obamy w listopadzie, ustawa o przystępnej cenie (ACA) pozostanie prawem ziemi w dającej się przewidzieć przyszłości. Ale od czasu orzeczenia Sądu Najwyższego w sprawie ACA, państwa zmagają się z opcją przedstawioną przez Trybunał – czy uczestniczyć w rozszerzeniu zasiłku Medicaid dla wszystkich osób dorosłych z dochodami rodzinnymi na poziomie lub poniżej 138% federalnego poziomu ubóstwa. W następstwie wyborów w 2012 r. Nie jest pewne, w jaki sposób ten proces będzie przebiegał, ale to, co zdecydują państwa, odegra kluczową rolę w przyszłości amerykańskiego systemu opieki zdrowotnej. Tabela 1. Tabela 1. Prawdopodobieństwo wsparcia gubernatorów Stanów Zjednoczonych w rozszerzeniu opieki medycznej w ramach ACA. Podjęliśmy dogłębną analizę poglądów gubernatorów na temat rozszerzenia Medicaid ACA od czasu orzeczenia Sądu Najwyższego w czerwcu do miesiąca po listopadowych wyborach. Chociaż gubernatorzy są oczywiście tylko częścią procesu stanowienia polityki na poziomie państwa, bezpośrednio nadzorują program Medicaid każdego państwa w ramach władzy wykonawczej i często ustalają warunki debaty z władzą ustawodawczą. Zebraliśmy publiczne oświadczenia (w celu zapoznania się z pełnymi metodami i referencjami, patrz Dodatek dodatkowy, dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu w punkcie 1.2) z dokumentów opublikowanych latem i jesienią 2012 r. W pięciu stanach z nowo wybranymi prezesami, dołączyliśmy wyciągi z kampanii od zwycięskiego kandydata. Zidentyfikowaliśmy główne tematy wyrażone przez gubernatorów i zestawiliśmy je w zależności od tego, czy każdy gubernator popiera ekspansję, sprzeciwia się temu, czy pozostaje niezdecydowany (patrz tabela 1). Następnie stwierdziliśmy wszelkie zmiany od czasu wyborów.
Tabela 2. Tabela 2. Wspólne tematy w oświadczeniach gubernatorów o rozszerzeniu opieki medycznej, podzielone przez wsparcie lub sprzeciw wobec ekspansji. Tabela 2 przedstawia najczęstsze tematy, według gubernatorów popierających lub sprzeciwiających się rozszerzeniu Medicaid. Wśród gubernatorów sprzeciwiających się rozszerzeniu Medicaid wypowiedzi o przystępności i wpływie na budżety państwa były niemal powszechne (92%). Kwestie kosztów zostały podzielone na kilka kategorii. Niektórzy wskazywali na tak zwany efekt stolarki, w którym ACA mogła wyciągnąć wcześniej kwalifikujące się, ale niepeniężone osoby do Medicaid, po wyższym koszcie dla państwa. Ponad połowa gubernatorów sprzeciwiających się ekspansji prognozowała, że rząd federalny odstąpi od hojności ACA i zmniejszy swój udział w wydatkach Medicaid. Nowo wybrany gubernator Mike Pence (R-IN) porównał ekspansję do klasycznego daru słoniątka. . . . Rząd federalny mówi: Zapłacimy za całe siano – przez pierwsze kilka lat .
Oprócz kosztów gubernatorzy wyrazili zaniepokojenie brakiem elastyczności państwa lub przekonaniem, że Medicaid może sprzyjać zależności między beneficjentami. Na przykład Dennis Daugaard (R-SD) oświadczył, że pełnoprawni dorośli powinni być samodzielni – w przeciwieństwie do dzieci lub osób niepełnosprawnych, tradycyjnych beneficjentów Medicaid. Inni argumentowali, że sam Medicaid jest problemem, nazywając go zepsutym programem , który zapewnia słabą opiekę. Najciekawiej, Rick Perry (R-TX) powiedział, że dodanie nieubezpieczonych Teksańczyków do Medicaid nie różni się niczym dodanie tysiąca osób do Titanica .
Gubernatorzy wspierający ekspansję skupili się na chęci rozszerzenia zasięgu na osoby nieubezpieczone, argumentując, że ubezpieczenie doprowadziłoby do większego dostępu do opieki i poprawy zdrowia
[przypisy: endometrioza przyczyny, endometrioza leczenie, endometrioza ból ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: endometrioza ból endometrioza leczenie endometrioza przyczyny