Gubernatorzy Stanów Zjednoczonych i rozszerzenie Medicaid – brak szybkiej rezolucji w zasięgu wzroku ad

Jay Nixon (D-MO) wyjaśnił: Poprawi to zdrowie i jakość życia setek tysięcy Missourians . Wielu gubernatorów popierających ekspansję Medicaid argumentowało, że opiera się na wcześniejszych rozszerzeniach zasięgu w swoich stanach i że w rzeczywistości oszczędzają pieniądze państwowe, zastępując lokalne fundusze federalnymi. Peter Shumlin (D-VT) wyjaśnił, że przeciwnicy zachowują się tak, jakbyśmy nie płacili za to. Co proponujemy. . . to płacić mniej za coś, za co już teraz płacimy . Wśród niezatwierdzonych gubernatorów były trzy dominujące tematy. Po pierwsze, trzy czwarte tych gubernatorów odpowiedziało, że potrzebują więcej informacji na temat wymogów federalnych, prognoz kosztów i rekrutacji oraz alternatywnych rozwiązań politycznych. Po drugie, głównym problemem była przystępność cenowa, w tym możliwość zmniejszenia federalnego finansowania w przyszłości; jak wyjaśnił Jan Brewer (R-AZ): W każdym kaprysie mogliby po prostu wyciągnąć pieniądze. Więc tak, jestem trochę zbulwersowany. Wreszcie, wcześnie, prawie jedna trzecia niezdecydowanych gubernatorów powiedziała, że czekają aż do wyborów, by ocenić ich opcje.
Chociaż niektórzy mogli się spodziewać niepewności, by szybko rozwiązać po wyborach, tak się nie stało: od stycznia 2013 r. Ogółem 15 z 26 gubernatorów niezdecydowanych przed wyborami pozostało niezdecydowanych (zob. Tabela 1). Niektóre z tych niepewności odzwierciedlają ciągłe wysiłki zmierzające do zebrania informacji o tym, co będzie dozwolone przez prawo. Kilku gubernatorów zwróciło się do Medicaid o zezwolenie na częściową rozbudowę, na przykład o osoby z dochodami do 100% federalnego poziomu ubóstwa. Uznali oni, że rząd federalny pokryje pełne koszty ulg podatkowych dla osób o dochodach między 100 a 138% poziomu ubóstwa, które szukały ubezpieczenia zdrowotnego poprzez wymianę, podczas gdy w ramach rozszerzenia Medicaid państwa będą musiały zapłacić 10% koszty w długim okresie. Jednak Departament Zdrowia i Opieki Społecznej niedawno wyjaśnił, że częściowa ekspansja nie byłaby dozwolona.3
Niektórzy zwolennicy ACA twierdzili, że oporem gubernatorów po orzeczeniu Sądu Najwyższego była po prostu preelekcja politycznego pozerstwa i że większość państw uzna, że hojne finansowanie federalne ACA jest niemożliwe do odrzucenia4. Część ruchu od czasu wyborów wzmacnia tę perspektywę: niedawno ogłoszono sześciu gubernatorów ich wsparcie, w tym dwóch pierwszych gubernatorów republikanów, którzy publicznie poparli ekspansję. Dwaj inni gubernatorzy, którzy wcześniej sprzeciwili się ekspansji, teraz wskazują, że ich umysły nie są w pełni wymyślone. Rick Scott (R-FL), wcześniej jeden z najgłośniejszych przeciwników prawa, wyjaśnił: Wybory dobiegły końca, a prezydent Obama wygrał. Jestem odpowiedzialny za rodziny na Florydzie. . . . Jeśli mogę dojść do tak, chcę dojść do tego .
Jednak nie każda zmiana pozycji poparła rozszerzenie Medicaid. Pięciu wcześniej niezdecydowanych gubernatorów republikańskich jest teraz przeciwnych, a niektórzy gubernatorzy twierdzą, że nie zdecydują się do 2015 lub 2016. Niektóre opozycje mogą pozostać negocjacyjną sztuczką gubernatorów w odniesieniu do przeciwstawnych prawodawców lub rządu federalnego, ale prognozy dotyczące szybkiego, pro Rozdzielczość ekspansji były ewidentnie błędne
[hasła pokrewne: moczenie dzieci, endometrioza iv stopnia, nietrzymanie moczu ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: endometrioza iv stopnia moczenie dzieci nietrzymanie moczu