eReferral – nowy model zintegrowanej opieki

Reforma systemu opieki zdrowotnej wywarła nowy nacisk na to, aby amerykański system opieki zdrowotnej lepiej opiekował się większą liczbą pacjentów po niższych kosztach. Mając na uwadze, że wyzwania te są stosunkowo nowe w prywatnym sektorze usług płatnych, systemy bezpieczeństwa zawsze musiały robić więcej za mniej ; Innowacje na tej arenie generalnie były spowodowane raczej wymogami klinicznymi, a nie potrzebą zdobycia udziału w rynku lub maksymalizacji przychodów1. Wierzymy, że jedna z takich innowacji – eReferral – może służyć jako nowy model integracji podstawowej i specjalistycznej opieki. W 2005 r. Szpital Ogólny w San Francisco (SFGH) zmagał się z wyzwaniem znanym organizacjom zajmującym się bezpieczeństwem: zapewnieniem dostępu do specjalistycznej opieki. Ze względu na ogromne niedopasowanie między podażą a popytem na specjalistyczne usługi, pacjenci czekali 11 miesięcy na rutynę klinika na gastroenterologię, 10 miesięcy na nefrologię i 7 miesięcy na endokrynologię. Jeśli pacjent wymagał wcześniejszego obejrzenia, lekarz kierujący musiał poprosić specjalistę, aby przeszedł na już przepełnione kliniki. Pacjenci czasami czekali tylko przez miesiące, aby odkryć, że znaleźli się w niewłaściwej klinice subspecjalności lub potrzebowali dalszych badań diagnostycznych, co zwiększyło opóźnienia w opiece.
Podwójne imperatywy terminowego dostępu i racjonalnej segregacji doprowadziły do stworzenia, wdrożenia i rozpowszechnienia naszego rodzimego, opartego na Internecie, zintegrowanego specjalistycznego systemu rekomendacji i konsultacji, zwanego eReferral. Wykorzystuje technologię informacji o zdrowiu do łączenia głównych dostawców usług opieki zdrowotnej (PCP) i specjalistów, mając na celu zwiększenie dostępu do opieki, poprawę dialogu, optymalizację efektywnego wykorzystania specjalistycznych zasobów i zwiększenie podstawowej opieki zdrowotnej.
Początkowo pilotowany pod kątem usług gastroenterologicznych, eReferral jest obecnie wykorzystywany w ponad 40 usługach w SFGH. PCP inicjują nowe wnioski o odesłanie specjalne za pośrednictwem eReferral. Formularz elektroniczny jest automatycznie wypełniany stosownymi informacjami na temat pacjenta i PCP, a powód konsultacji jest wprowadzany jako tekst bezpłatny, wraz z odpowiednimi wynikami z historii i egzaminu.
Przepływ pracy i objętość eReferral, lipca 2011 r., Do 30 czerwca 2012 r. Wykres przedstawia losy wszystkich skierowań elektronicznych w okresie roku. Jeśli spotkanie nie zostało zaplanowane w ciągu 6 miesięcy od ostatniej wymiany między polecającym polecającym a specjalistycznym recenzentem, odwołanie zostało uznane za niezwiązane z zaplanowanym spotkaniem. Brak zaplanowanego spotkania po skierowaniu stanowi udane połączenie między lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej (PCP) a specjalistą, rozwiązanie problemu lub brak dalszych działań z pacjentem.
Każda usługa ma wyznaczonego specjalistycznego dostawcę, który sprawdza i odpowiada na każde skierowanie. Specjalistyczny recenzent używa systemu do planowania rutynowej lub przyspieszonej wizyty w klinice, poprosić o wyjaśnienia lub dodatkowe informacje, zalecić dodatkową ocenę przed zaplanowaniem wizyty w klinice lub zapewnić strategię edukacji i zarządzania bez wizyty (patrz wykres). eReferral pozwala na iteracyjną komunikację pomiędzy PCP a specjalistycznym recenzentem, a wszystkie wymiany są rejestrowane w czasie rzeczywistym w elektronicznym rejestrze medycznym pacjenta
[przypisy: miniimplanty ortodontyczne, kręgosłup w sporcie, badania wstępne do pracy zakres ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: badania wstępne do pracy zakres kręgosłup w sporcie miniimplanty ortodontyczne